Docenten Hotelschool Amersfoort op studiedag naar de Efteling

 

Deze week zijn de docenten van Hotelschool Amersfoort op studiedag gegaan om met elkaar te leren hoe andere bedrijven omgaan met gastgerichtheid.

De medewerkers van Hotelschool Amersfoort zijn daarom naar de Efteling gegaan. Niet om de attracties in te gaan, maar om van de laatste ontwikkelingen op het gebied van gastgerichtheid en gastvrij zijn op de hoogte te worden gebracht. Want tegenwoordig is de Efteling méér dan een attractiepark. Met meerdere restaurants, een hotel, vakantiewoningen en andere horeca- en recreatiegelegenheden, weten zij precies hoe ze de bezoeker in de watten moeten leggen en een geweldige tijd te bezorgen.

Zo kregen de docenten te horen dat de Efteling 5 pijlers heeft die zij erg belangrijk vinden om de gastgerichtheid op pijl te houden. Deze pijlers zijn beleving, samenwerking, duurzaamheid, medewerkers en technologie. De presentatie ging dieper in op de beleving van de gast en hoe zij de accommodaties in de Efteling ervaren. Het werd duidelijk dat continue feedback van de gast van zeer groot belang is om de gastgerichtheid op een hoog niveau te kunnen houden.

Een rondje door het attractiepark werd de docenten natuurlijk niet onthouden, maar vooral om een kijkje achter de schermen te nemen en met eigen ogen te zien hoe alle medewerkers van de Efteling te werk gaan om ervoor te zorgen dat de beleving van de bezoeker optimaal blijft.

Geïnspireerd door deze ervaring kunnen de docenten dit meenemen in hun lessen aan de studenten, en ervoor zorgen dat de studenten de lessen nog meer als beleving ervaren en enthousiast blijven of worden over de gekozen studietraject.

Privacy-instellingen

Wij optimaliseren graag onze website, daarom maken wij gebruik van cookies. Wijzig je voorkeuren of bekijk ons privacybeleid.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen